Translate

piątek, 13 kwietnia 2012

{69}


Heej! Dziś babeczka, a pomysł wziął się z fot. które krąży po necie, mianowicie fot. paznokci xd Kiedyś próbowałam swoje tak pomalować, ale zanim lakier zdążył wyschnąć rozdrapał mi się ;] Pewnie zauważyłyście, że zmieniłam fot --> :D jak się wam podoba? ;>
prawie bym zapomniała ; oo
DZIĘKUJĘ ZA PONAD 10.000 WEJŚĆ !
Nie wiecie jak się cieszę i motywuje mnie to do dalszego modelinowania ;]
Dziękuje wszystkim odwiedzającym i obserwującym.
 inspiracja:
moja babka ♥ obfotografowana z każdej strony :


 
Co jakiś czas chwalę się wam moim zwierzątkiem ;3, po raz kolejny przyszedł na to czas ;]
Tymuś ♥
gryzie syrę : D
 łapka :3
                                                                                                                    ♥ ♥ ♥


26 komentarzy:

  1. Babeczka genialna a tymuś... jest taki... tymusiowaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj wymyśliłam nowy kolor- tymusiasty ♥

      Usuń
  2. Wow !! Świetna ta babeczka !, mi by prędzej wyszło pomalowanie paznokci niż taka babeczka ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna babeczka. :)
    nie obrazisz się jak tez zainspiruję sie paznikciami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ! Śliczna babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaka mała pszczółka!
    Z K. Puchatkiem mi się kojarzy. Mioodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta babeczka :) bardzo ładne tło bloga

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa jaki słodziak :)
    a paznokcie genialne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wczoraj wysłałam adres;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zwierzątko ! Paznokcie są super ! A babka wyglada na pyszna ^^
    Zapraszam do mnie: nowe notki+ można zaobserwować!:)
    http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna babeczka i zwierzaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne : )
    Zapraszam do mnie na candy - http://model-angeli.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ! pomysłowa babeczka :D !
    Zapraszam do mnie :D http://letsmakingjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł :) jak zawsze fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie bomba!
    pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne> miałaś świetny pomysł.
    góra babeczki jest z sylikonu ? jakich używasz foremek tak wgl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko tym razem z modeliny+ foremka, poszłam na łatwizne ... moje foremki: podstawa do babeczek, bita śmietana, donuty i babeczki sztyfty ..

      Usuń
  16. jakie śliczne zwierzątkoo *_* świetna babeczka i muszę przyznać, że masz super tło xD

    http://thetimehelpsbutdoesntexistbymeissa.blogspot.com/ >>> obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysl, ale masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna :D a szynszyl jest boski :D taki bąbelkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna ta babeczka ;D
    i zwierzak przesłodki :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładnie Ci wyszła ta babeczka. :)
    A Tymek też fajny. :)

    OdpowiedzUsuń