Translate

czwartek, 2 sierpnia 2012

{131}

Hej! Wczoraj przeglądałam strony internetowe w poszukiwaniu inspiracji :D Poeksperymentowałam trochę z modeliną, a wcześniej założyłam konto junior na allegro i wystawiłam dwie aukcje. Mam świadomość ,że na tym portalu moje prace mogą się nie sprzedać, widziałam aukcje innych modeliniarek i u większości cienko ze sprzedażą ;/
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26094887

Dziś post w klimacie paryskim ; 3 Pierwszy raz zmierzyłam się z macaroon`ami ; )


Trochę inspiracji ♥


i od razu świat wydaje się piękniejszy ; )

17 komentarzy:

  1. Przyda mi się czarno-białe zdjęcie wieży Eiffla ;P
    Macroon ma genialny kolor i ogólni jest świetny. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda twój macaroon. : )
    Francja ♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ciastko :) Ja musiałabym je zrobić jeszcze raz, ostatnie lepiłam w styczniu. A te inspiracje cudne *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz co to jest to "Keep Calm"? Bo ja tego nie ogarniam a ludzie to np wstawiają na blogi :3

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam zrobić macaroona.. zacznijmy od tego, że się spiekł i był cały czarny, masakra ;d.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności a skoro robisz różne rzeczy z modeliny czy mogłabyś zrobić napis imię Julia ??? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Paryż :) Ten klimat...
    Nie jadłam nigdy macaroon'sów ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się udał. Ja także kocham Paryż,a w szczególności widok z wieży Eiffla.
    Mogłabyś wstawić linka do aukcji?
    http://emiliaaana-about-fashion-and-tours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny macaroon ^^
    No i ten Paryż *_*

    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze marzyłam żeby pojechać do Paryża *___*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ^^
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. na allegro ciężko coś sprzedać, próbowałam z bransoletkami i nie wyszło :)
    prace jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń