Translate

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

{137}

Hej!
 06.08.-18.08 wyjazd na wieś

Wet Fingers! :D Było genialnie, większość czasu przetańczyłam i przeskakałam :D Stałam w pierwszym rzędzie, tuż koło bawiącego się Krisa Kojdera. Poprosiłam go, o drugie, wspólne zdjęcie, które wyszło .. tragicznie ;s !
Nadal czekam na zdjęcie z soboty i nie mogę się doczekać ; c Coś czuję, że w ogóle go dostane .. 

Nadal realizuje zamówienia, ale nie będę miała dostępu do poczty internetowej, można się ze mną skontaktować na gadu 105 82 969 

Ja z Kasią ♥

kurcze, beznadziejne foto -,- Na szczęście oboje wyszliśmy źle xd Pierwsze zdjęcie z pewnością było ładniejsze ;x

a co z tego, że nie wyraźne :D Jakaś babka się wcinała -,-


 dlaczego ?! Dobrze widzicie, dzw. z aparatem to ja -,-

25 komentarzy:

  1. widać, że się dobrze bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być naprawdę fajnie ! : D Ale jesteś opalona xD Ja przy tobie jestem blada xd

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja też jestem super blada, ale Natalia ma chyba taką karnacje ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to też zasługa mojej karnacji ; )

      Usuń
  4. super zdjęcia, widać że była dobra zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak źle nie wyszłaś.
    Ale na ostatnim xD...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia . Z tego co napisałaś musiała być niezła zabawa ;D
    Obserwuję , może ty zaczniesz obserwować mojego bloga ?
    Zapraszam : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci fajnie też bym tak chciała!!! Afromentala chciałabym najbardziej zobaczyć i posłuchaać.
    PS. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA I NA MOJE CANDY!!!
    tyijajestesmyhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej ale fajne zdjęcia *,*
    Dodaje się do obserwatorów zapraszam do siebie
    a-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia. :)


    Zapraszam do mnie:
    http://modelina-i-brzoskwinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejkaa, jakie urocze kolczyki! to pizza? super zdjęcia :)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie musi spełniać warunki blog żebyś z nim współpracowała ? ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Zapraszam na CANDY http://rivers-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wróciłam do blogowania i zapraszam na nową notkę. ;)
    Rozwaliło mnie ostatnie zdjęcie. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. hej mam pytanko kiedys komentowałaś mojego bloga ilovemjandjb.blogspot.com i ci się spodobał,czy weszłabyś i skomentowała notkę która pojawi się jutro?byłabym ci wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Otagowałam Cię Kochana :* Więcej informacji znajdziesz w mojej osstatniej notce :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Ci zazdroszcze... a ta fotka wcale nie była taka zła ;**
    http://emiliaaana-about-fashion-and-tours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka opalona ! :D tez tak chce:D

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na mój fanpage: https://www.facebook.com/KrystianKojderKRIS

    OdpowiedzUsuń