Translate

poniedziałek, 3 grudnia 2012

{209}

Hej! Dzisiejsza praca jest wykonana na zamówienie. "Pingwin z Madagaskaru"! Według mnie wyszedł genialne *..* To w jakiś sposób było wyzwaniem dla mnie, jestem zadowolona. Szkoda tylko, że jest do oddania :c Mogłabym zrobić dla siebie podobnego, ale to logiczne, że nie wyjdzie mi idealnie jak za pierwszym razem. Zdjęcia nie odzwierciedlają prawdziwego piękna tej pracy :D  Przymierzam się do zrobienia Króla Juliana x)
A może macie własne propozycje tego co mogłabym ulepić? :D 
 Widziałyście zwiastun bajki wchodzącej do kin? "Frankenweenie"? Ta dziewczynka mnie przeraża :f
Fajnie byłoby zrobić taką z modeliny ; )







eTcd9N on Make A Gif, Animated Gifs

make animated gifs like this at MakeAGif

44 komentarze:

  1. zgadzam się z poprzedniczką - identyczny :D i cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę tęgo pingwinkaaa :O
    - to chyba Kowalski? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pingwinu fajny. I podobny. :D
    Dzięki, że mi przypomniałaś o tej bajce. Kompletnie bym zapomniała. A Frank z MCR pisał do niej piosenkę i wykonywał. Poza tym takie straszne bajki są fajne. ;P
    Jak będziesz miała czas spróbowałabyś ulepić tą dziewczynę? ;D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ;3
    jak prawdziwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście podobny. nawet bardzo! : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciu na tle Twojej bluzki wygląda cudnie! Może to przez tę ostrość? Pingwinek bardzo udany, może (pozostając w temacie bajek) Kubuś Puchatek, albo Prosiaczek? To wyzwanie, które Ci rzucam!

    Pozdrawiam
    Katt

    OdpowiedzUsuń
  7. Kooowaaalskiii <333
    Aaaa! Uwielbiam pingwiny <333 zajesuper ci wyszedł! *.*
    Już się Juliana nie mogę doczekać! <3

    Pingwiny FOREVER <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to kowalski? KOWALLLSKIII!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojaaaa!!! Cudny, jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny jest! Że ja wcześniej na taki pomysł nie wpadłam.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. jej piękny *-*
    jesteś masakrycznie zdolna :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pingwiny są genialne :)
    ile chciałabyś za takiego stwora? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny! Aż chce mi się krzyknąć: Kowalski! Raport taktyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest genialny!!! Bardzo Ci się udał :)
    Moja przyjaciółka już jakiś czas temu pytała się czy dałabym radę takiego zrobić na brelok, stwierdziłam że chyba by nie wyszedł zbyt podobny. A Tobie się udało go idealnie ulepić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku! Świetny jest... To zapewne Kowalski :3
    Uwielbiam tą bajkę! :D

    Ja chciałam ulepić Morta, ale wyszedł jak jakiś kot (dziwnie co najmniej) xD.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojaaa, zazdroszczę właścicielce!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodziak! Świetnie Ci wyszedł! : >

    OdpowiedzUsuń
  20. Spróbuj zrobić tą dziewczynkę :D Możesz też spróbować zrobić Morta :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ha ha ta dziewczynka ma niezłą grzywę:D jakaś ty zdolny, pingwin idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień 26. Ludzie ciągle myślą, że jestem naszyjnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. łaaał. nie przychodzi mi do głowy nic innego jak "jejku jaki zajebisty !"

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzi ładnie tu u Ciebie! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak żywy! :D

    Zapraszam do siebie: http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jak Kowalski *w* cudo .. a co do dziewczynki to jest straszna O.o

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejciu jest cu-do-wny! :D Masz talent <3

    Pozdrawiam Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna praca :>

    OdpowiedzUsuń