Translate

poniedziałek, 4 lutego 2013

{247}

Hej! Powiem Wam tylko, że poziom życzliwości elbląskich motorniczych tramwajów przechodzi ludzkie pojęcie... Mieszkam w dzielnicy gdzie poza tramwajem nie mam innego środka komunikacji, którym mogłabym dojechać do szkoły. Nie dość pętla "dwójki" znajduje się koło mojego bloku. Znajdując się kilka kroków przed przystankiem kobieta nie raczyła poczekać na mnie lecz perfidnie, z chamskim uśmieszkiem na twarzy odjechała. Zauważę, że tramwaj powinien odjeżdżać o 8:20, a dziś już o 8:18 stałam wkurzona na przystanku. Piesze dojście zajęło by mi ponad pół godziny, a tramwaj jeździ co 25 minut. Spóźniłam się do szkoły, jak tu nie zwariować?! To zdarza się niejednokrotnie, o jeden raz za wiele! ...  Zaraz zabieram się za pisanie skargi, kobieta nie będzie się mną "bawić" 3;) Mam nadzieję, że nalicza jej karę finansową.
Dziś wkręty serduszka, w dotyku jak żelki! :D Robione FIMO liquid`em.



28 komentarzy:

  1. świetne te serduszka! Mi też zawsze odjeżdżają przed nosem ;3

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja znowuż żeby się przejechać tramwajem muszę najpierw jechać autobusem na drugi koniec miasta -_-
    Słodkie żelki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaakie fajne :D Ja nie mam tramwajów i autobusów w mieście, za małe jest xD Ale za to do szkoły 5 min. drogi ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie są <3 takie realistyczne :3

    od dzisiaj będziesz koszmarem kobiety z tramwaju :xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Huh, na Twoim miejscu też bym się za ten tramwaj zdenerwowała -.- A serduszka są świetne. :D Chciałabym je dotknąć XD ... O_o Nie wnikajmy w to jak to zabrzmiało ... ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te serduszka :D
    A skargę musisz koniecznie napisać bo to przechodzi pojęcie :x

    OdpowiedzUsuń
  7. też napisałabym na twoim miejscu skargę na tą babę . xD
    kolczyki wyglądają świetnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę, trochę pozytywniejszego nastawienia do ludzi i przed wszystkim ZROZUMIENIA i wszystko byłoby okej, ale żałuję, żen ie zrobiłam zdjęcia numeru tramwaju :p Ale rysopis podałam w razie czego XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym się wkurzyła. Mnie niejeden autobus właśnie tak odjechał -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwię Ci się. Skarga to dobry pomysł xD
    fajne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coż, takich ludzi jest wiele. Urocze te serduucha :3

    Om, bym zapomniała: taguję cię : D Więcej informacji w poście.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są :)
    ja nie umiem się tym posługiwać ;D

    hmm dobrze, że maszyniści pociągów jak widzą, że ktoś biegnie to zatrzymają pociąg żeby zdążył za to opóźnienia to jakieś nieporozumienie ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne są kolczyki : )
    Obserwujemy : ) ( odpowiedź proszę u mnie : ))

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ech mam ten sam problem w Krakowie :c tylko ja mam 20 minut do szkoły i i tak dojeżdżam tramwajem do połowy ^^ więc jakoś ogarniam :) co do serduch to ciekawy pomysł też muszę chyba zainwestować w liquida :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeny co z tymi ludźmi się dzieje :/ Serduszka są cudne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog i notki :) ja dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, świetne są ..! :dd
    Co za kretynka !
    Ale ona prowadziła tramwaj ?? xd
    Co ludzie są - masakra :///
    Mam pytanie .
    Mogłabyś podać mi jakąś stronę z fajnymi favikonami ?
    Rewelacyjny blog :D
    Postaram się wpadać częścieej !!! ♥
    Ciekawy, fajna kolorystyka :D
    Interesujące notki i świetne zdjęcie :D
    Liczę na rewanżyk : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze :D Idealne na walentynki

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://las-roznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za ludzie. -.- Należała się skarga tej kobiecie.

    Serduszka genialne. :D Mówisz, że są jak żelki.. Ja jeszcze przez pomyłkę bym je zjadła. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. znam ten ból. u mnie nie jeżdżą tramwaje, ale kierowcy autobusów też tak czasem (a nawet często) mają. Jak wyjdę z domu wcześniej to się spóźniają 10 albo 15 minut, a jak przyjdę na czas to są wcześniej i nie raczą zaczekać na biegnących szaleńczym kłusem niedoszłych pasażerów ...
    zajrzyj do mnie czasem: http://zpamietnikaolimpii.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  21. walentynkowe! ;D

    zapraszam do mie (zupełnie odmieniony blog) http://mojblond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję.
    Ciekawy blog. Przejrzałam kilka notek i uważam, że warto dodać się do obserwowanych. Mam nadzieję, że się zrewanżujesz.
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja dojeżdżam do szkoły autobusem i zazwyczaj nie mam takiego problemu jak ty, choć mam częsty się spóźniam, 7.15 to nie jest zbyt odpowiednia dla mnie pora:( serduszka śliczne:D

    OdpowiedzUsuń