Translate

poniedziałek, 11 listopada 2013

{340}

Hej! W weekend pomalowałam jeszcze jedną koszulkę, już nie długo na blogu, zamieszczę wtedy odpowiedzi do waszych pytań, czym maluję, czy farbki są spieralne...
Ostatnio kupiłam miętowy sweterek, potrzebowałam zawieszki w tym odcieniu, efekt poniżej ^^
instagram.com/abouutt


21 komentarzy:

  1. weź idź być ładna gdzie indziej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią babeczek. I mówię to przy każdym babeczkowym poście. Ale ja je po prostu kocham w Twoim wykonaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNA! No serio, nie mam się do czego przyczepić :D i dobrze. O! To ja też mam pytanie, hehe, farbki kupujesz gdzieś w Elblągu? Ja od jakiegoś czasu właśnie chcę sobie kupić, ale wolałabym nie robić tego przez internet xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka zwyczajna, a taka... piękna.
    Zazdroszczę!

    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna i do sweterka idealnie pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka świetna! Krem świetnie nałożyłaś, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, taka zwykła, a jednak taka genialna *w*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahhaha, szalona Natalia xD Dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te babeczki tworzysz. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. o fu, jaki sweterek. postarzysz sie nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha xD nie martw się, fajnie wyglądam!

      Usuń
  11. genialna zawieszka :D
    zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne się wpasuje babeczka do sweterka ^^
    Cudnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładna babeczka,
    a sweterek mm <3

    Zapraszam na post jula-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ups błąd xd
    Jak zwykle piękna babeczka ;p
    a ten kremik *,* omomomo :D

    zapraszam do mnie natka ;p
    http://nelsonhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń