Translate

piątek, 4 lipca 2014

{361}

Hej! Razem z Klaudią z bloga Hand Made Wonders przygotowałam dla Was fotograficzny konkurs! Zasady są proste, a nagrody przyjemne (: Wystarczy uchwycić moment wakacyjnych wspomnień! "Summer ways" to temat konkursu. Zdjęcie może przedstawiać miejsce, które odkryliście w czasie wakacyjnych wędrówek lub po prostu ukazać uroki miejscowości, w której spędzacie wakacje! Oczekujemy kreatywnego podejścia do zadania (:

Zasady zgłoszenia:
1. Należy polubić fp mój oraz HMW na fb.


2. Jeżeli posiadasz konto to zaobserwować bloga HMW.
3. Do 13 lipca do 12:00 wysłać na adres konkurs.aa.hmw@o2.pl zdjęcie konkursowe oraz podpisać się imieniem i pierwszą literą nazwiska.

W razie pytań i wątpliwości proszę zgłaszać się pod postem.

Prosiłybyśmy o dodanie na swojego bloga baneru promującego nasz konkurs:





A nagrodą dla zwycięzcy jest kuferek z biżuterią ode mnie i HMW (:


Udanej zabawy! (:

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że tylko do 13, bo akurat 12 wyjeżdżam. Mimo wszystko pomysł mi się podoba, więc może spróbuję coś stworzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wyjeżdżam jutro, więc postaram się w czasie wyjazdu coś podesłać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Może podołam:) Nagroda bsrdzo zachęca tylko na swoim blogu się nie udzielam - baneru nie wstawię:/ Czy mogę w takim razie wziąć udział w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nagrody, szkoda tylko, że moja wakacyjna przygoda zaczyna się dopiero 14-15 (nie wiadomo dokładnie :(). Na razie wyleguję się w domu i lepię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala :D Świetne nagrody. Szkoda,że nie mam żadnego pomysłu i okazji do fotografowania ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam wcześniej, ale widzę, że mój post się nie opublikował :( Świetny konkursik, nagrody jak marzenie :) Zdjęcie już zostało wysłane, teraz pozostało czekać na wyniki :) Powodzenia dla wszystkich biorących udział :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super konkurs, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! A na studia się dostałam gdzie chciałam i prawdopodobnie idę na towaroznawstwo na ekonomiczny! A Ty cho do Poznania! <3

    OdpowiedzUsuń