Translate

niedziela, 29 lipca 2012

{129}

Hej ponownie :D! Dziwna praca ; )


 Chyba nie pokazywałam wam mojego artystycznego zdjęcia. Zrobiłam go gdy byłam na wsi ; )
Podoba się :D? |
                                       V {ptak ; )}
----------------------------------------------------------------
"Liebster Blog Award"
Zazwyczaj nie biorę udziału w tego typu zabawach, ale tym razem spodobały mi się pytania ;)
1. Jaki masz kolor szczoteczki do zębów?
Niebieski ♥ 
2. Liczyłaś kiedyś, ile masz włosów?
Łohoho, pewnie, podczas nauki historii ; )
3. Zasnęłaś kiedyś w szkole?
Niee.
4. Jaka była najwredniejsza rzecz, jaka Ci się przytrafiła?
Jejku, musiałabym przejrzeć całe swoje życie .. Muszę się zastanowić ..
5. Wolisz książki w twardej czy miękkiej okładce?
Miękkiej, lżejsze są ; )
6. Zbierałaś karteczki "w młodości"? :D
Oczywiście ♥! Mam je jeszcze.
7. Łatwo Ci przychodzi okazywanie uczuć?
 Niee, a szkoda, że tego nie potrafię !
8. USA vs Wielka Brytania?
 USA.
9. Ulubiona cyfra?
 13 ; )
10. Na jakich koncertach byłaś?
Ich Troje :D, Lady Pank, Ira, Ewa Farma, Bracia, Kamil Bednarek, Monika Brodka, Ivan i Delfin :D, w piątek, sobotę i niedzielę są u mnie w mieście 'Dni Elbląga' i wystąpią: Robert M, Puoteck, Wet Fingers, Afromental, Blue Cafe, Piasek, Kayah, Feel :D
11. Podchodzi do Ciebie Harry Styles i wyznaje Ci uczucie - co robisz?
A kto to? ;/
Taguję.

Smażing  ♥!

39 komentarzy:

  1. słooodka zawieszka :D.
    ja Ci mówiłam, że Cię otagowałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :d to bikini ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super!!! leżing plażing smażing :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 ) Też mam niebieską szczoteczkę ! <3
    10 ) CZYICH, no jejku nie łap mnie za słówka :P
    11 ) Ten zarośnięty gostek z Łan Dyrekszyn :).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna :D
    i też nie wiem kto to Harry Styles :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Opalanko na bronzokno :D Od tej zawieszki mam zaciesz ;)
    Do jedenastego pytania mam taką samą odpowiedź. xD
    Witam w kręgu osób o niebieskich szczoteczkach do zębów! Welcome :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Bicz ja mam 2 szteczki w tym niebieską ;D oh .
    Fajna ta praca :DD
    RÓB JAKIŚ CANDYY ! :DD < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne to. :D
    13 to też moja ulubiona liczba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, to jest normalnie dzielo sztuki :D swietne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaa......Niezła jest ta pani ;DD
    A co do szczoteczek - dlaczego nikt nie ma różowej tak jak ja.?

    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak możesz nie wiedzieć kto to Harry Styles? przecież twoja siostra ich lubi, o ile dobrze pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna figurka:D chciała bym mieć taką opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. miało być wcześniej, ale miałam problem z aparatem i ze zrobieniem zdjęć nagród. candy będzie jeszcze dziś. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Harry jest z one direction chyba xD
    Ja też zbierałam karteczki i również je mam :D
    A pracca fajna - inna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki ten brelok ;3 ;D

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. harry z one direction czy jakoś tak :D
    słodka zawieszka, a zdjęcie się podoba ^^
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa praca ;D heh fajny tag ;D

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Candy już jest, więc jeśli jesteś chętna - zapraszam. : ) myślę, że nagrody będą się podobały. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta Twoja "dziwna praca" położyła mnie na łopatki. ;D Faaaajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna praca.
    I odpowiedź do punktu 11 xD

    OdpowiedzUsuń
  21. W zimie ta pani na leżaczku będzie przypominać o wakacjach :P Sama bym się przeszła na koncert dawnego Ich Troje, kiedyś byłam fanką i kochałam się w Wiśniewskim :D Ostatnio jak puścili u mnie na festynie ich piosenkę " a wszystko to, bo ciebie kocham" to wszyscy szaleli :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super praca, pozdrawiam serdecznie Karolina z niemazaco.pl P.S Zapraszm Cię do zabawy w moim Candy --> http://niemazaco.pl/?p=557

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ja mam pecha :c jak weszłam to na liczniku było: 28.889.
    To trzeba mieć pecha.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się udało złapać tą liczbę. ;D Wysłałam Ci zrzut na e-maila. ; )

    OdpowiedzUsuń