Translate

niedziela, 29 lipca 2012

{129}

Hej ponownie :D! Dziwna praca ; )


 Chyba nie pokazywałam wam mojego artystycznego zdjęcia. Zrobiłam go gdy byłam na wsi ; )
Podoba się :D? |
                                       V {ptak ; )}
----------------------------------------------------------------
"Liebster Blog Award"
Zazwyczaj nie biorę udziału w tego typu zabawach, ale tym razem spodobały mi się pytania ;)
1. Jaki masz kolor szczoteczki do zębów?
Niebieski ♥ 
2. Liczyłaś kiedyś, ile masz włosów?
Łohoho, pewnie, podczas nauki historii ; )
3. Zasnęłaś kiedyś w szkole?
Niee.
4. Jaka była najwredniejsza rzecz, jaka Ci się przytrafiła?
Jejku, musiałabym przejrzeć całe swoje życie .. Muszę się zastanowić ..
5. Wolisz książki w twardej czy miękkiej okładce?
Miękkiej, lżejsze są ; )
6. Zbierałaś karteczki "w młodości"? :D
Oczywiście ♥! Mam je jeszcze.
7. Łatwo Ci przychodzi okazywanie uczuć?
 Niee, a szkoda, że tego nie potrafię !
8. USA vs Wielka Brytania?
 USA.
9. Ulubiona cyfra?
 13 ; )
10. Na jakich koncertach byłaś?
Ich Troje :D, Lady Pank, Ira, Ewa Farma, Bracia, Kamil Bednarek, Monika Brodka, Ivan i Delfin :D, w piątek, sobotę i niedzielę są u mnie w mieście 'Dni Elbląga' i wystąpią: Robert M, Puoteck, Wet Fingers, Afromental, Blue Cafe, Piasek, Kayah, Feel :D
11. Podchodzi do Ciebie Harry Styles i wyznaje Ci uczucie - co robisz?
A kto to? ;/
Taguję.

Smażing  ♥!

39 komentarzy:

  1. słooodka zawieszka :D.
    ja Ci mówiłam, że Cię otagowałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :d to bikini ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super!!! leżing plażing smażing :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 ) Też mam niebieską szczoteczkę ! <3
    10 ) CZYICH, no jejku nie łap mnie za słówka :P
    11 ) Ten zarośnięty gostek z Łan Dyrekszyn :).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna :D
    i też nie wiem kto to Harry Styles :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Opalanko na bronzokno :D Od tej zawieszki mam zaciesz ;)
    Do jedenastego pytania mam taką samą odpowiedź. xD
    Witam w kręgu osób o niebieskich szczoteczkach do zębów! Welcome :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Bicz ja mam 2 szteczki w tym niebieską ;D oh .
    Fajna ta praca :DD
    RÓB JAKIŚ CANDYY ! :DD < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetny pomysł : D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne to. :D
    13 to też moja ulubiona liczba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, to jest normalnie dzielo sztuki :D swietne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaa......Niezła jest ta pani ;DD
    A co do szczoteczek - dlaczego nikt nie ma różowej tak jak ja.?

    Pozdrawiam, Czarna.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta pani na tym kocyku

    OdpowiedzUsuń
  13. jak możesz nie wiedzieć kto to Harry Styles? przecież twoja siostra ich lubi, o ile dobrze pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna figurka:D chciała bym mieć taką opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. miało być wcześniej, ale miałam problem z aparatem i ze zrobieniem zdjęć nagród. candy będzie jeszcze dziś. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Harry jest z one direction chyba xD
    Ja też zbierałam karteczki i również je mam :D
    A pracca fajna - inna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki ten brelok ;3 ;D

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. harry z one direction czy jakoś tak :D
    słodka zawieszka, a zdjęcie się podoba ^^
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa praca ;D heh fajny tag ;D

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajna praca i tag ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Candy już jest, więc jeśli jesteś chętna - zapraszam. : ) myślę, że nagrody będą się podobały. ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta Twoja "dziwna praca" położyła mnie na łopatki. ;D Faaaajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna praca.
    I odpowiedź do punktu 11 xD

    OdpowiedzUsuń
  24. W zimie ta pani na leżaczku będzie przypominać o wakacjach :P Sama bym się przeszła na koncert dawnego Ich Troje, kiedyś byłam fanką i kochałam się w Wiśniewskim :D Ostatnio jak puścili u mnie na festynie ich piosenkę " a wszystko to, bo ciebie kocham" to wszyscy szaleli :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super praca, pozdrawiam serdecznie Karolina z niemazaco.pl P.S Zapraszm Cię do zabawy w moim Candy --> http://niemazaco.pl/?p=557

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ja mam pecha :c jak weszłam to na liczniku było: 28.889.
    To trzeba mieć pecha.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się udało złapać tą liczbę. ;D Wysłałam Ci zrzut na e-maila. ; )

    OdpowiedzUsuń